Доповнення до правил академічної доброчесності по використанню штучного інтелекту для здобувачів освіти
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Учні повинні мати уявлення, як штучний інтелект обробляє дані та генерує результати, знати про галюцінації та упередженість штучного інтелекту, критично оцінювати отриману інформацію та приймати зважені рішення перед тим, як ділитися результатами або оприлюднювати їх в класі або в академічній роботі. Учні не повинні покладатися виключно на контент, створений ШІ, без перевірки фактів і оцінки результатів. Зрештою, користувач-людина вирішує, як використовувати інформацію, згенеровану ШІ.
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Коментарі
Популярні дописи з цього блогу
Учні повинні використовувати інструменти штучного інтелекту в якості особистого репетитора або товариша для підготовки до оцінювання. Коли учні складають іспити чи академічні роботи, вчитель має на власний розсуд вирішувати, чи використовувати інструменти ШІ, і має чітко зазначити, чи дозволено це.
Учні повинні використовувати штучний інтелект для розвитку, а не для гальмування критичного мислення. ШІ має допомагати (а не замінювати) прийняття рішень, творчість, навчання, розвиток, зростання та продуктивність.
Коментарі
Дописати коментар